woensdag 21 mei 2014

Dear fashion Diary




Ongeveer een jaar geleden kocht ik een boek ´Dear Fashion Diary´. De naam zegt het eigenlijk al, maar het is een boek waarbij je er achter kan komen wat jou stijl nou eigenlijk is en hoe je je eigen stijl kan ontwikkelen. Ik ben echt iemand die ontzettend veel van fashion houd dus dit leek mij een erg leuk boek.

Het is gemaakt door Emmi Ojala en Laura de Jong.







Dit is hij dan! Dear fashion diary. De voorkant vind ik er al gelijk heel interessant uit zien. Toen ik het zag liggen in de winkel, trok het ook gelijk mijn aandacht.











Op de achterkant staat een heel leuk tekstje:

A creative fashion diary that will let you record your fashion life, discover your taste and become your own style guru. This diary is your personal collection of inspiration, leading you off the beaten tracks of fashion with over 50 fun assignments!

 

 



Dit zijn een van de eerste pagina’s van het boek. Ik heb er voor de rest nog niet veel in geschreven, maar dat ben ik wel van plan te gaan doen. Wat op deze pagina staat is een van de voorbeelden die behandeld worden in dit boek. Je kunt van alles invullen en er staan ook wat plekjes leeg waar je foto’s kan plakken.

Bij deze opdracht was het de bedoeling dat je de vragen beantwoorde, maar dan met grappige letters en tekeningen. Zoals ‘What makes you happy?’ of ‘If you were a character in a movie, who would it be?’

 



Tussendoor staan er ook nog een aantal quotes. Zoals deze. De eerste is van Filippa K en de tweede van Yves Saint Laurent.

Naar mijn smaak is dit een heel leuk boek, want je kunt hier echt je creativiteit in kwijt en je komt er achter wat nu eigenlijk je stijl is, maar op een super leuke manier. Door opdrachten in te vullen en nog veel meer.

Ik heb het boek gehaald bij de boekwinkel naast het Graphic Design Museum in Breda, maar het is ook gewoon te koop op bol.com voor 13,49.



 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten